
Дългоочакваната игра от Nintendo и Niantic, Inc. Pokemon GO е налична в САЩ от едва няколко дни и вече е на върха в съответните магизини за приложения. Данните сочат, че само за два дни играта, която използва аугментирана реалност за лов на покемони, е инсталирана на цели 5% от всички Android смартфони в САЩ. Заедно със своя iOS вариант, Pokemon GO е надминала повече от два пъти инсталиранията на Tinder, който е едва на 2% от устройствата.
Според интернет анализатори, подобно нещо е на път да се случи и с Twitter. Графиката по-долу сочи, че съвсем скоро се очаква Pokemon GO да има повече дневни активни потребители от социалната мрежа за микроблогинг, което е невероятно. Излиза, че 60% от всички, които инсталират играта, остават нейни активни потребители. Средно играчите прекарват по повече от 43 минути на ден в Pokemon GO, което е повече от предишните водачи по ангажираност Facebook Messenger, Snapchat, Instagram и Whatsapp.
Всички тези данни звучат чудесно за Nintendo, още повече след като играта все още не е налична глобално. Тепърва предстои тя да дебютира в части от Азия и Европа. Според интернет източници, цитирани от Android Authority, Pokemon GO се очаква в Европа „до няколко дни“. Фенове на Pokemon, пригответе се!
Според Bloomberg, Nintendo не са правили по-голям бум от премиерата на първата телевизионна игра Nintendo Entertainment System през 1983 година, като акциите им скоро скочиха с цели 20%.
Играта зарибява без да се усетиш. Мислех, че след толкова години няма да ме грабне, но явно носталгията по детството ме зариби още повече към играта. Радвам се за успеха на Nintendo, след неуспехите им с последните поколения конзоли.
И аз я инсталирах разкара ме на няколко места в парка и ми се стори интересна предвид това, че не играя игри.
Comments are closed.