Първи поглед към Unreal Engine 5

Една от целите пред създателите на следващото поколение игри е постигането на изключителен фотореализъм. Съпоставките с реалния живот винаги са в обсега на екипите работещи по създаването на следващата по – добра игра. Това се постига чрез високопродуктивни инструменти и обширни библиотеки за съдържание.

„Lumen в земята на Наните“

Тази иновативна игра визуализира две от новите основни технологии, които ще дебютират в Unreal Engine 5. Виртуализираната микрополигонна геометрия предоставя възможност на художниците да създават колкото се може повече детайли. Това означава, че изкуството с филмово качество, съдържащо стотици милиони или милиарди многоъгълници, може да бъде импортирано директно в Unreal Engine. Всичко – от скулптури на ZBrush, фотограметрични сканирания до данни от CAD, това е реалността, която търсим. Подобни способи предават и мащабират в реално време, така че няма повече броене на многоъгълници или безкрайни чертежи. Няма загуба на качество.

За удоволствие на геймърите

Lumen е напълно динамично решение за реално осветление, което веднага реагира на промените на сцената и средата. Системата предоставя дифузна взаимовръзка с безкрайни отскоци и косвени зрелищни отражения в огромни, детайлни среди. Мащабите могат да са от километри до милиметри. Художниците и дизайнерите създават по-динамични сцени. Това се постига чрез промяна на ъгъла на слънцето за времето на деня или включване на фенерче. Индиректното осветление се адаптира по съответния начин. Lumen премахва необходимостта да се изчаква приключването на светлинната карта и чак след това да се създават UV светлини. Това е огромна икономия на време.

Множество екипи и технологии се обединиха, за да позволят този скок в качеството. За да изграждането на големи сцени с помощта на технология за геометрия, екипът използва Quixel Megascans, която предоставя обекти с качество на филм.

В тази връзка, за да поддържа значително по-големи и по-подробни сцени от предишните поколения, PlayStation 5 осигурява драстично увеличаване на честотната лента за съхранение. Демонстрацията също така показва съществуващи двигателни системи като хаос физика, унищожаване и Niagara VFX.

Времева линия на Unreal Engine

Unreal Engine ще се поддържа от конзолните платформи от ново поколение на Sony и Microsoft. Epic работи в тясно сътрудничество с производителите на конзоли и десетки разработчици и издатели на игри, използващи Unreal Engine 4 за изграждане на игри от следващо поколение.

Unreal Engine 5 ще бъде наличен в началото на 2021 г. и с пълна версия в края на същата година. Всеки използващ конзоли от ново поколение, PC, Mac, iOS или Android ще може да и се наслади на играта.

Други планове

Любителите на Fortnite, ще се възползват от по нови версии, в съответствие с ангажиментите на екипа да докаже, кои са водещите игри в индустрията.
Още днес можете да изтеглите и използвате Unreal Engine за изграждане на игри безплатно. Новите лицензионни условия дават на разработчиците на игри безпрецедентно предимство пред останалите модели.

Онлайн услугите на Epic стартираха

Тези услуги бяха създадени и стартирани за Fortnite. Налични са в седем основни платформи – PlayStation, Xbox, Switch, PC, Mac, iOS и Android.

Реализирайте тези услуги заедно с вашите собствени акаунти в платформата или в Epic Games. Те достигат до най-голямата в света социална графика с повече от 350 милиона играчи и техните 2,2 милиарда връзки с приятели на половин милиард устройства.