
Всички ние мразим рекламите. Всъщност е направо удивително колко много от тях търпим, когато сме онлайн. В последно време започнахме да мразим Facebook рекламите още повече. Бизнесът с реклами на социалната мрежа е помогнал на компанията да отчете 1.81 милиарда долара приходи, така, че те ги обичат. Потребители? Не толкова.
Ново проучване показва, че всички тези реклами развалят потребителското изживяване. Доклад на American Customer Satisfaction Index разкрива, че 27% от Facebook потребителите вярват, че рекламите в социалната мрежа имат негативен ефект върху изживяването им, в сравнение с 23% от LinkedIn и 12% Twitter потребители.
От май месец социалната мрежа започна да показва много повече реклами на потребителите. Понякога сайтът може да покаже до 8 реклами едновременно на страницата. Една от тях в потока с новина и до седем по малки отстрани. Потребителите постоянно повтарят, че конкурентите в лицето на Twitter, LinkedIn и Pinterest не показват толкова много реклами, въпреки подобния растеж на потребители. Наистина ли е нужно?
Източник: BGR
[…] Повече от 1/4 от потребителите във Facebook не понасят рекла…. Ново проучване показва, че всички тези реклами развалят потребителското изживяване. Доклад на American Customer Satisfaction Index разкрива, че 27% от Facebook потребителите вярват, че рекламите в социалната мрежа имат негативен ефект върху изживяването им, в сравнение с 23% от LinkedIn и 12% Twitter потребители. / Смарт Нюз […]
Comments are closed.