
Втората фаза от хода ви включва изиграване на картите, с които разполагате. В началото те няма да са особено разнообразни и от вас зависи да съберете добър екип от супер герои. Внимавайте с реда, в които играете картите си, тъй като той е от особено значение. Имате ли карта на Iron Man, която ви дава две точки атака, ако разполагате с друг герой стрелящ от разстояние, то трябва да изиграете първо този герой и след това Iron Man за да получите бонуса. Освен това всяка карта дава бонуси само на една друга карта. Изиграването на втори такъв Iron Man няма да ви даде още две атака, освен ако нямате друг ползван персонаж с атака от разстояние. При изиграване на всичките си карти, т.е. вече сте ги наредили пред вас, сумирате събраните си пари и точките атака.

Хубавото на Legendary е, че ви позволява едновременно да си купите герой и да нападнете злодей по време на хода си. При това не само по веднъж, а за колкото ви стигне атаката/парите. Когато нападнете злодей изпълнявате Fight ефектът му, ако има такъв и взимате бонус от ефект на героя ако имате такъв. Една от картите на Storm, например сваля две точки атака на злодей, ако се биете с него на моста, вместо на някое от другите места в града.

Разбира се, можете да решите, че не ви се занимава с дребни хулигани и да поискате среща на четири очи с голямото сирене – Mastermind-а. В такъв случай взимате една от четирите му карти, изпълнявате Fight ефектът й и я прибирате. Изключително странно бях изненадан от факта, че повечето Fight ефекти на големите лошковци дават бонуси, вместо да се опитат да ви прецакат по някакъв начин, но да приемем, че това е наградата от успешно нанесеният удар. Ако някой от вас победи четвъртата карта на Mastermind-а, то честито – вие току що спечелихте играта, бройте си точките и вижте кой е най-легендарният супер герой! От Upper Deck Entertainment са въвели незадължително правило, в случай, че решите да се биете за петата карта на Mastermind-а. Щом четвъртата му карта бъде победена, всеки играе ръката си, подготвена за следващия му ход. Целта е да съберете максимален сбор от точки за купуване и атака. Който го направи получава основната карта на Mastermind-а.

Решите ли да продължите хода си по друг начин и да не се занимавате (поне за сега) с Локи, Магнито или някой от другите големци, след като приключите с битките и пазаруването си теглите нови шест карти и е ред на другарчето отляво.

Legendary е представена като игра за 2 до 5 души, но въпреки това в правилата е описан и соло вариант (в случай, че искате да потренирате или просто нямате приятели). Освен това има ясна таблица за повишаване на трудността, ако играта започне да става прекалено лесна. В същото време в книжката е подробно описана подредбата за първата ви игра. Определена е комбинация от злодеи, Mastermind и герои, които са лесни за овладяване и няма да ви накарат да се чудите какво да правите по време на хода си.

Legendary: А Marvel Deck Building Game се оказа изключително приятна игра. Лесна за научаване, но с много възможности за промяна на трудността и разнообразието в нея. Нормална игра няма да ви отнеме повече от час, но при по-сериозни противници лесно може да загубите вечерта си.
ДАЛИ ЩЕ МИ ХАРЕСА?
Семейни играчи – Може би
Играта предлага солидна доза забавление, макар и правилата да се окажат по-трудни за по-малките членове на семейството. Освен това английският е задължителен.
Социални играчи – Може би
В Legendary трябва да работите в синхрон с другите, ако искате да победите. И макар това да не е основно изискване и накрая да има само един легендарен супер герой, никой не е спасил света сам.
Стратегически играчи – Да
Независимо, че ще разчитате на късмета си за хубава ръка, правилно изиграната такава е ключът към успеха.
Casual играчи – Едва ли
Legendary е с леки правила и бързо ще приобщите новите играчи. Многото текст върху картите и различните ефекти на героите, обаче може да ги откажат.
Hardcore играчи – Да
Едва ли има hardcore играч, който да не обича deck building игри. Различните комбинации от герои, злодеи и схеми ще ви карат да се връщате към играта все по-често. Ако не ви стига – вдигнете трудността и пак ще си говорим.