

В опит да спечели сърцата на повече потребители, социалната мрежа Twitter експериментира с различен дизайн. Новите потребителски профили, които първи забеляза редактор на Mashable, изглеждат като комбинация между Facebook и Google+ — налични са голямата профилна снимка, cover снимка широка целите 1500 пиксела, брой туийтове и последователи. Но може би най-интересната част от тестовия дизайн е подредбата на туийтове под формата на мозайка.
Всички си спомняме, когато Facebook подреждаше постовете по същия начин в профилите на потребителите си, докато не премина към по-изчистения хронологичен вид, който виждаме днес. Това не е първия път, в който Twitter прави експерименти с радикални промени, затова не е ясно дали ще станем свидетели на голям редизайн. Социалната мрежа е под напрежение от инвеститорите, след като не успя да достигне очаквания растеж на броя потребители.