
Ford приема стандарта за зареждане EV на Tesla
Главният изпълнителен директор на General Motors се присъединява към изпълнителния директор на Tesla. Мери Бара обяви, че автомобилният производител приема стандарта за зареждане на електрически превозни средства на Tesla. Той е познат на широката публика като Северноамерикански стандарт за зареждане (NACS). Сделката ще направи хиляди Tesla Supercharger достъпни за собствениците на електрически превозни средства на GM.
Да си купим Форд
Последните новини предполагат наличието на стабилна инфраструктура за зареждане. GM подкрепя възгледите на Мъск, че NACS е по-доброто зарядно устройство и всички ще имат полза от налагането на северноамериканския стандарт.
Очаква се адаптерите на Tesla да бъдат достъпни за клиентите на GM до началото на следващата пролет. Първото произведено от GM електрическо превозно средство с порт за зареждане на Tesla ще бъде реализирано през 2025 г.
Мрежата Supercharger на Tesla е изключително предимство за собствениците на Tesla от доста време насам. В последните месеци, автомобилният производител започна да отваря някои от станциите си за електромобили, които не са на Tesla. Това се случва както в Европа, така и в САЩ.
Плановете на Байдън
Ходът на Tesla да отвори зарядни устройства в САЩ с помощта на адаптери „Magic Dock“ позволява на автомобилния производител да се възползва максимално от стимулите на администрацията на Байдън. Той излиза с план за 7,5 милиарда долара за разширяване на електромобили и мрежи за зареждане в цялата страна.
Мъск сподели, че Tesla няма да прави нищо, с което да даде предимство на собствените си автомобили пред електромобилите, които не са на едноименния производител. Това изрично се отнася по отношение на зареждането. Хората трябва да се чувстват равностойни, като същевременно запазват комфорта си купувайки автомобил на Тесла. Основно преимущество за всички е напредъкът в революцията на електрическите превозни средства.
Сред най-добрите
Мащабът на мрежата Supercharger на Tesla засенчва други мрежи за зареждане на EV. Много от тях са обременени със софтуерни проблеми и неизправни контакти. Тъй като не желаят да харчат пари за изграждане на своя собствена мрежа, производителите на автомобили са създали такива благодарение на доставчици от трети страни.
Подобно на мрежата BlueOval на Ford (официално FordPass), GM има мрежа Ultium Charge 360, състояща се от Blink, ChargePoint и други. Сега GM ще може да добави и Tesla Superchargers към микса.