Facebook разработват стрийминг приложение за set-top устройства, докладват от The Wall Street Journal. С него компанията ще се опита да пробие на пазара за ексклузивни видео материали, като идеята е обсъждата между редиците на гиганта през последните няколко години.

Разбира се, Facebook отказват коментар по случая, но на Wall Street Journal обикновено може да се има доверие.

Целта на Facebook е да увеличат присъствието си на видео пазара, като това ще им донесе и още възможности за реклама. Както наскоро разбрахме, социалната мрежа вече няма място, където да поставя нови реклами в News Feed, така че е време да се измисли нещо ново.

Интересно е обаче какво ще представлява съдържанието на стрийминг услугата от Facebook. Според доклада, компанията ще преговаря с медии за създаване на ексклузивно съдържание от тип сериали, шоу програми и дори спорт, като епизодите ще са в рамките на 10 минути. Не знаем нищо повече, включително и кога ще бъде представена подобна услуга (ако изобщо), така че просто трябва да почакаме.