Компанията обяви създаването на първата по рода си агенция за рекламни и тиймбилдинг услуги DextrActive Events, базирани на пъзел стаи

 

Първата българска компания за ескейп стаи Dextrophobia Rooms отчита 27% ръст в този развлекателен сегмент на годишна база през първата половина на 2018 година. Броят на всички играчи, преминали през четирите обекта на фирмата за този период е 9840, а от откриването на първата стая през 2014 г. общия брой наброява над 40 000. Съоснователят на първата българска стая на загадките Александър Грозданов представи тенденциите в развитието на сектора по време на второто годишно събитие Dextronights, което се проведе в София на 1 октомври.

 

Ескейп стаите, известни още като пъзел стаи, стаи на загадките или Real Life Escape Room представляват иновативна комбинация от логическа игра, пъзел и произведение на изкуството, събрани в едно или няколко помещения. Играчите, най-често по няколко души в отбор, биват затворени в стая и разполагат с ограничено време за да излязат от нея. За целта те трябва да решат разнообразни загадки и пъзели, както и да преминат различни препятствия. Всичко това се осъществява в тематична атмосфера със собствен фантастичен сюжет, свързан с пътуване в космоса, сблъсък с изкуствен интелект, проникване в древна гробница и др. Dextrophobia Rooms на практика създава този бранш в България, а първата такава стая у нас е именно на тази компания и отваря врати през юни 2014 година. Днес ескейп стаите в страната са десетки.

 

По време на  Dextronights Vol. 2 Александър Ангелов обяви и създаването първата по рода си агенция за тематични рекламни и тиймбилдинг услуги, базирани на ескейп стаите. „Създадохме агенцията в отговор на нарастващото търсене на такива услуги от страна на средни и големи компании, рекламни агенции, както и маркетингови отдели. Екипът ни вече е изпълнил над 70 проекта в сферата и е натрупал опит, който ни позволява да предложим цялостно обслужване в тази област“ – сподели още Ангелов.

 

Събитието Dextronights Vol.2 събра в столичния клуб Mixtape5 десетки „декстронавти“, преминали през стаите на компанията, както и партньори, колеги от бранша и артисти. Те взеха участие в интерактивни куизове, уъркшоп по суинг танци, организиран от LindyHop.bg и други забавления. Dextrophobia Rooms, която неотдавна навърши четири години, вече има четири ескейп стаи, след като през тази година придоби „Мъглите на Авалон“. Тя разработва и градските куестове DEXTROCITY, както и социалните карти-предизвикателства Cards2Go. В рамките на своето развитие компанията получи дялова инвестиция от рисковия фонд Eleven и премина през единствената у нас преакселераторска програма за стартиращия предприемачи на клуба по предприемачество Start It Smart.

Сподели
Предишна страницаНовата част на играта Assassin’s Creed ни отвежда в Златния век на Древна Гърция
Следваща страницаПърви поглед над новия Moto G7
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.