Компанията обяви създаването на първата по рода си агенция за рекламни и тиймбилдинг услуги DextrActive Events, базирани на пъзел стаи

 

Първата българска компания за ескейп стаи Dextrophobia Rooms отчита 27% ръст в този развлекателен сегмент на годишна база през първата половина на 2018 година. Броят на всички играчи, преминали през четирите обекта на фирмата за този период е 9840, а от откриването на първата стая през 2014 г. общия брой наброява над 40 000. Съоснователят на първата българска стая на загадките Александър Грозданов представи тенденциите в развитието на сектора по време на второто годишно събитие Dextronights, което се проведе в София на 1 октомври.

 

Ескейп стаите, известни още като пъзел стаи, стаи на загадките или Real Life Escape Room представляват иновативна комбинация от логическа игра, пъзел и произведение на изкуството, събрани в едно или няколко помещения. Играчите, най-често по няколко души в отбор, биват затворени в стая и разполагат с ограничено време за да излязат от нея. За целта те трябва да решат разнообразни загадки и пъзели, както и да преминат различни препятствия. Всичко това се осъществява в тематична атмосфера със собствен фантастичен сюжет, свързан с пътуване в космоса, сблъсък с изкуствен интелект, проникване в древна гробница и др. Dextrophobia Rooms на практика създава този бранш в България, а първата такава стая у нас е именно на тази компания и отваря врати през юни 2014 година. Днес ескейп стаите в страната са десетки.

 

По време на  Dextronights Vol. 2 Александър Ангелов обяви и създаването първата по рода си агенция за тематични рекламни и тиймбилдинг услуги, базирани на ескейп стаите. „Създадохме агенцията в отговор на нарастващото търсене на такива услуги от страна на средни и големи компании, рекламни агенции, както и маркетингови отдели. Екипът ни вече е изпълнил над 70 проекта в сферата и е натрупал опит, който ни позволява да предложим цялостно обслужване в тази област“ – сподели още Ангелов.

 

Събитието Dextronights Vol.2 събра в столичния клуб Mixtape5 десетки „декстронавти“, преминали през стаите на компанията, както и партньори, колеги от бранша и артисти. Те взеха участие в интерактивни куизове, уъркшоп по суинг танци, организиран от LindyHop.bg и други забавления. Dextrophobia Rooms, която неотдавна навърши четири години, вече има четири ескейп стаи, след като през тази година придоби „Мъглите на Авалон“. Тя разработва и градските куестове DEXTROCITY, както и социалните карти-предизвикателства Cards2Go. В рамките на своето развитие компанията получи дялова инвестиция от рисковия фонд Eleven и премина през единствената у нас преакселераторска програма за стартиращия предприемачи на клуба по предприемачество Start It Smart.

Сподели
Предишна страницаЕто как ще изглежда новият OnePlus 6T (Снимки)
Следваща страницаПърви поглед над новия Moto G7
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.