
Google пуснa своя годишен списък на Топ 10 най-гледани видеа в YouTube. Тази класация се базира на брой гледания, споделяния, коментари, харесвания и други показатели. Докато марки като Budweiser и Nike грабнаха приза за вайръл успех, начело на днешния списък стои шегата с кучето в костюм на огромен паяк, която най-вероятно всички от вас са гледали.
Ето всички вайръл видеа, избрани от технологичния гигант:
1. „Mutant Giant Spider Dog“
Брой гледания: 133.3 милиона
То беше пуснато през септември и бързо набра популярност сред потребителите. В тази шега галвен герой е малко сладко кученце, което е облечено в костюм на паяк. Ние може да се забавляваме, докато го гледаме, но жертвите на тази шега едва ли могат да кажат същото.
2. „Nike Football: Winner Stays“
Брой гледания: 100 милиона
В това видео на Nike участват едни от най-известните съвременни футболисти, включително Роналдо, Неймар, Уейн Руни, Златан Ибрахимович и Андрес Иниеста. То се радва на огромна популярност основно заради истерията около Световното първенство по футбол, което се проведе тази година в Бразилия.
3. „First Kiss“
Брой гледания: 95 милиона
Марката за дамско облекло Wren съблазни интернет аудиторията с видео, в което 20 „непознати“, разбирайте актьори, са разделени на двойки и са помолени да се целунат за първи път пред камера. То послужи за вдъхновение на много пародии, най-сладката от които е „FIRST SNIFF“
4. Монахинята Кристина Скучия от „Гласът на Италия“
Брой гледания: 66.8 милиона
По време на конкурса Кристина (25) завладя публиката и журите с песента на известната американска певица Алиша Кис – “No One”. Тя дори спечели голямата награда на финала на “Гласът на Италия”.
5. „iPhone 6 Plus Bend Test“
Брой гледания: 59.9 милиона
Видеото на Unbox Therapy, в което се показва как новият iPhone 6 Plus се огъва привидно лесно под натиск, стана вайръл само за няколко дни и даде началото на така популярния и дискуриран проблем #bendgate.
6. Bars & Melody – Simon Cowell’s Golden Buzzer act | Britain’s Got Talent 2014
Брой гледания: 57.6 милиона
Двете деца успяха да очароват публиката и дори самия Саймън Кауъл.
7. Budweiser Super Bowl XLVIII Commercial: „Puppy Love“
Брой гледания: 54.1 милиона
В една от тазгодишните Budweiser Super Bowl реклами участва малко кученце, откъснато от най-добрия си приятел, само за да се съберат отново.
8. „Devil Baby Attack“
Брой гледания: 49.3 милиона
Тази шега ужаси редица загрижени минувачите. За нея е използвано роботизирано „бебе дявол“, което с дистанционно управление на количката.
9. „Goku vs Superman“. „Epic Rap Battles of History“ Season 3
Брой гледания: 41.6 милиона
Сред многото популярни Epic Rap битки на 2014 г., тази с участието на Man of Steel и Super Saiyan, беше най-гледана.
10. „10 Hours of Walking in NYC as a Woman“
Брой гледания: 38 милиона
Това видео на жена, вървяща в Ню Йорк, предизвика сериозни коментари за уличния тормоз и реакция, когато стана ясно, че повечето бели мъже са били премахнати от видеото.