Microsoft нае водещите на американското предаване „Спецове в заложната къща“ (англ. Pawn Stars), за да се подиграят на нискобюджетните лаптопи Chromebook от Google в специална реклама. Клипът е част от поредицата Scroogled, с която редмъндската компания активно подиграва продуктите и услугите на най-големия си конкурент.
Жена влиза в заложната къща и опитва да продаде своя Chromebook. Но собствениците й се подсмиват и обясняват, че Chromebook не е „истински“ лаптоп. „Когато не сте ствързани с интернет, това устройство е тухла“, казва едно от лицата на американското предаване.
Google също признава, че серията лаптопи Chromebook не е предназначена за всеки. Устройствата не могат да работят с пълните версии на Microsoft Office и другите типични програми, които потребителите на Windows са свикнали да използват. Вместо това, евтините лаптопи Chromebook използват връзката с интернет, за да позволят на потребителите да извършват повечето си задачи онлайн.