
Meta позволява на потребителите на Amazon да купуват продукти във Facebook и Instagram без да напускат приложенията
Дебютната функция на функция Meta позволява на потребителите да свържат своите Facebook и Instagram акаунти с Amazon. По този начин те ще могат лесно да избират продукт, чийто реклами текат в дадените емисии. Всичко това ще се осъществява без напускане на социалните медии.
Удобство или зарибяване?
През последната година Meta подобри рекламната си система с изкуствен интелект. Това спомогна за повишаване общите продажби въпреки трудния пазар на цифрови реклами. Компанията не желае потенциалните клиенти да напускат популярните мобилни приложения, когато изпитат импулс за покупка.
За първи път клиентите ще могат да пазаруват директно от рекламите на Amazon във Facebook и Instagram.
Клиентите в САЩ ще имат достъп до ценообразуване в реално време, прогнози за доставка и подробности за продукта в избрани продуктови реклами на Amazon във Facebook и Instagram като част от новото изживяване. Всичко това цели увеличаване на приходите от реклами след тези на Apple.
Как компаниите стигат до нас?
Промените относно поверителността на iOS през 2021 г. затрудниха компаниите за социални медии да се насочват към потребителите. Актуализацията беше сериозен удар върху бизнеса на Meta и наред с бруталния дигитален рекламен пазар понижи акциите с 64% за миналата година.
След три поредни тримесечни спада на приходите, бизнесът се възстанови тази година, повишавайки акциите с повече от 160%. Meta посочи предимството на огромните инвестиции в изкуствен интелект като ключова технология. Тя е спомогнала привличането на търговци на дребно, които искат да обслужват целеви промоции за клиентите.
Място за всеки
Amazon развива своя рекламен бизнес от няколко години, привличайки разнообразни марки и малки фирми, които искат да подобрят позицията си в приложенията на компанията. Продажбите в онлайн рекламния бизнес са нараснали с 26% спрямо третото тримесечие на миналата година. Това е увеличение приблизително с 12,06 милиарда долара.
Партньорството между Amazon и Meta може да улесни магазините да продават стоки във Facebook и Instagram, без да създават персонализирани витрини в тези приложения. За по-безпроблемно пазаруване от реклама във Facebook и Instagram, можете да изберете да свържете вашите Meta и Amazon акаунти.
Онлайн рекламният бизнес на Amazon традиционно прилича повече клиенти от тези на Google, тъй като е базиран на намерение. Това означава, че клиентите търсят с ключови думи, за да намерят артикулите, които искат. Meta има по-скоро базиран на откриване модел, в който хората могат да получават насочени реклами, без да търсят нещо конкретно.
Остават някои въпроси относно партньорството, като например как ще работи споделянето на приходите и как търговците ще избират къде да се показват техните реклами.