Френският автомобилен производител изкопа Bugatti Type 35

През 1926 г. Еторе и синът му Жан решават да построят полу-мащаб тип 35 за най-малкия син на Еторе, Роланд, по повод четвъртия му рожден ден. Сега за своята 110-годишнина Bugatti се връща към корените си. Френският автомобилен производител изкопава Bugatti Type 35, известният състезателен автомобил на компанията, наричан още Bugatti Baby, и му придава модерно преобразяване.

Само за ценители

Ограниченият Bugatti Baby II разполага с електрическа трансмисия, режими на шофиране за деца и възрастни, а цената е 30 000 евро (около 33 000 долара). Създаването на Bugatti и Junior Classics ще бъде изложено на Международното моторшоу в Женева този месец. Производството на модела ще бъде ограничено само до 500 бройки и ще стартира тази есен.

Бебе II е знак на почит към класическия състезател на компанията. Той се отличава с подобен дизайн, макар че Baby II ще бъде с три четвърти от размера на оригинала. Задвижван е от батерия на задните колела с електрически механизъм с подвижни литиево-йонни батерии. Автомобилът разполага с два различни режима на мощност: “детски режим”, който достига до 20 км/ч (около 12 мили в час) и “режим за възрастни”, който достига максимална скорост от 45 км/ч (около 28 mph).

За хора, които не могат да получат достатъчно скорост, е налице допълнителен ъпгрейд, който отключва “Speed ​​Key”. Това позволява на водачите да използват до 10 kW мощност и да изтласкат автомобила до неговите граници.

Цифрова технология за аналогов шедьовър

Пилотската кабина на Baby II се отличава с алуминиевата табла на Bugatti, кожена седалка, отличителните четири спици на волана от тип 35 и инструментите на Bugatti. Екстериорът на автомобила е боядисан в традиционен френски Racing Blue, въпреки че купувачите ще могат да го поръчат в редица алтернативни цветове.

Алуминиевите джанти с осем спици са мащабни копия на новаторския дизайн на Ettore Bugatti от 1924 г. и предлагат модерни спирачки на всяко колело. И накрая, мощните фарове осветяват пътя за шофьори, млади и стари, независимо дали изучават нови пейзажи или използват местната картинг писта.

Това, което Еторе и Жан възнамерявали да бъде еднократна кола, се превърна в официален автомобил на Bugatti. Обратната връзка от клиентите, посещаващи Molsheim, е била толкова положителна, че е влязла в производство между 1927 и 1936 г. Почитан от ентусиастите на Bugatti по целия свят, днес няма себеуважаващ се колекционер, който да не притежава малкото бебе.

За разлика от оригинала, който е подходящ само за най-младите шофьори, Baby II е с размер, който може да се управлява и от възрастни, и от деца. Baby II ще позволи на любителите на автомобилите от различни поколения, да споделят любовта към шофирането и класическата марка на Bugatti.

Стартирайки почти век след своя предшественик, Baby II е създаден с помощта на най-новите технологии, но с най-голямо уважение към автомобилното наследство на Bugatti. Ръчно изработен, автомобилът е проектиран чрез прецизно цифрово сканиране на оригинален тип 35, построен за Гран При на Франция през 1924 г. в Лион.

Въпреки че е най-малкият член на семейството на Bugatti, Baby II има много общо с по-големите си братя, гордо е показана известната “Macaron” значка на Bugatti, на носа на колата, изработена от 50 грама твърдо сребро, също като при Хирон. Всеки автомобил се доставя с номерирана плака с ограничено издание, а колите, поръчани през 2019 г., ще включват и значка, която ще отбележи 110-годишнината на Bugatti.

Присъединете се към ексклузивния клуб на собствениците на бебета и помогнете да напишете следващата глава в престижната история на Bugatti.