
Когато BlackBerry съобщиха, че влизат в бизнеса с Android смартфони, много хора се зарадваха. Компанията се надяваще да се възроди благодарение на имплементирането на по-сигурна Android екосистема, премиум смартфон изработка и хартуерна клавиатура. Това обаче изглежда не достига…
За четвъртото тримесечие на 2015 година BlackBerry са продали само 600 000 бройки от своя Priv. Това е много по-малко от предвидените от Wall Street 850 000. Бъдещето далеч не изглежда сугирно за канадския производител – текущата четвърт ще покаже дали BlackBerry ще останат в бизнеса. За да започнат да печелят от BlackBerry Priv, те трябва да продадат общо поне 3 милиона бройки, което все още не е сигурно.
2016 година е трудна за премиум смартфоните – тези от среден и нисък клас завладяват пазара, а за Priv дори има по-голяма заплаха – флагманите на компании като Samsung и LG са по-евтини от тяхната джаджа. Как според вас ще се представят канадците?