
Като предприемач искате да сте оптимално достъпни за клиентите си, дори когато сте на път или работите от дома си. Можете да изберете да използвате мобилен номер за вашата компания, но това не изглежда много професионално. Фиксираният фирмен номер ви дава професионален имидж, но ви липсва гъвкавостта на мобилния телефон.
За щастие, благодарение на VoIP
вече можете да се възползвате от най-доброто от двата свята, съчетавайки гъвкавостта на мобилния телефон и професионализма на фиксирания номер. Отсега нататък можете да се свържете с вас където и когато пожелаете чрез разговори от фиксиран към мобилен телефон.
Фирмен номер на мобилния телефон
С опцията фиксиран номер в мобилен телефон вече е възможно да свържете служебен номер с мобилния си телефон. Принципът е много прост: при набиране на стационарен номер мобилният ви телефон звъни. Вече не сте зависими от фиксирана линия, а това предлага много нови възможности!
Важен плюс е, че винаги можете да се свържете с вас от всяко място на един и същ фиксиран номер. Например, ако не сте в офиса, можете да приемате обаждания от стационарния си телефон на мобилния си телефон. Можете също така да изберете кога да сте или да не сте достъпни, например извън работното време или когато сте в отпуск. След това можете да препратите VoIP номера например към виртуален асистент или гласова поща. Чрез приложение за VoIP можете лесно да настроите къде да отиват входящите повиквания. Не може да бъде по-просто!
Изберете фиксирания си номер
Можете да изберете кой фиксиран номер да използвате за вашата компания. Ако искате да предоставите безплатен номер на своите клиенти, изберете номер 0800.
Имате възможност да избирате и между фиксиран телефонен номер (например номер 02 в София, 32 в Пловдив, 52 във Варна и т.н.) и номер, който не е обвързан с регион (0700). Можете дори да изберете международен номер и да го препратите към мобилния си телефон. Помислете например за немски или американски телефонен номер.
Благодарение на функцията „от фиксиран към мобилен телефон“ всъщност имате два номера на мобилния си телефон: един за работа и един за дома. Можете да изберете различен тон на звънене за всеки виртуален номер, за да можете лесно да различите кога входящото обаждане е от клиент, който иска да обсъди продукт, или от партньора ви, който иска да знае какво ще вечеряте тази вечер. По този начин можете да разделите работата и личния си живот.
Предимства
Обажданията от фиксирана към мобилна мрежа имат редица предимства!
- Професионален, делови външен вид
- Можете да се свържете навсякъде с фиксирания си номер
- Мобилен и стационарен номер на вашия мобилен телефон
- Изберете кога да бъдете или да не бъдете открити
- Прехвърляне на повиквания към колеги
- Работата и личният живот остават разделени
- Допълнителни функции като запис на повиквания
- Лесно управление чрез приложение
Така че защо да чакате с бизнес обажданията в облака? Защото всеки иска да бъде лесно и професионално достъпен, нали?
Препращане на повикването
Можете да пренасочвате повиквания към желаното от вас място. Настройвате я веднъж и след това се възползвате от предимствата. Освен това лицето, което ви се обажда, няма да забележи, че обаждането е пренасочено. Можете дори да създадете менюта, които да улеснят клиентите ви да се свържат с правилния човек. Тъй като по този начин можете да помогнете по-добре на клиента, удовлетвореността му също ще нарасне. Съвременната бизнес телефония е изключително гъвкава.
Имате професионален номер
Мобилният номер на уебсайта или визитната ви картичка не изглежда професионално. С бизнес номер, който можете да пренасочвате, получавате най-доброто от двата свята. Получавате своя номер, коригиран според желанията ви. Предпочитате международен? Това също е възможно. Предпочитате местен номер? Няма проблем.
Където и да сте
Независимо дали сте на път или в командировка, с облачната телефония
никога повече няма да се налага да пропускате бизнес обаждания. Връщате се в домашния си офис? След това просто превключете обратно. Защото, когато отидете на работа в офиса, можете да използвате приложение, за да промените дестинацията на номера обратно към офиса в реално време.
Отделен тон на звънене
Отговарянето с „Здравей, как върви?“, когато става дума за служебно обаждане, не изглежда много професионално. Можете да избегнете това, като просто зададете друг тон на звънене. Това ви позволява да разграничите дали входящото повикване е свързано с бизнеса или не. Звучи просто, но с тази проста настройка можете да избегнете много недоразумения.
Без нов(и) телефон(и)
Може би най-доброто от всичко. Не ви трябват нови телефони! Всичко може да се управлява от хоствана VoIP среда, където имате лесен преглед на услугите и настройките си.
Какво искате
Ако тепърва започвате работа, вероятно не се нуждаете от обширен пакет от услуги. Това изобщо не е проблем. Започнете с искане на служебен номер. Разраства ли се компанията ви? Тогава VoIP телефонната централа расте заедно с вас. С течение на времето ще разширите менюто си от услуги, може да се нуждаете от няколко номера и може би ще добавите автоматично съобщение. Възможни са най-различни неща.