Месечните кутии с изненади са практика, която става все по-популярна по света, а напоследък и в България. Те представляват своеобразен абонамент за продукти, които са неизвестни до момента на отваряне на кутията. Най-често кутиите с изненади се посвещават на определена тема и обикновено съдържат тематично свързани продукти – например здравословни или ръчно изработени изделия, фантастични артикули, лайфстайл продукти.

 

Предимството на този подход е в елемента на изненадата – във време, когато потребителите могат да си купят в магазините на практика всичко и са отегчени от това, те все по-често искат някой да направи избора вместо тях и просто да ги изненада приятно. Затова и последните месеци все повече българи стават абонати на такива кутии с подаръци.

 

“Поръчката на абонаментна кутия е добър вариант както ако желаете да добавите доза непредвидимост в собствения си живот, така и ако търсите подарък за любимите си хора, но не ви хрумва никаква идея. Нашата мисия е да правим хората малко по-щастливи, предлагайки им неочакваното, но и най-доброто” – разказва Николай Маринов, създател на първата тематична лайфстайл кутия с изненади в България Kibrit.bg – “Когато определим темата на следващия ни месечен Кибрит, ние откриваме най-качествените и интересни продукти в тази област, за да са приятно изненадани нашите клиенти. Нарастването на броя на абонатите през последните месеци ни показва, че се движим в правилна посока и ни кара да подхождаме още по-отговорно към селекцията.”

 

Платформата изненадва всеки месец своите потребители с нова и вълнуваща тема като заедно с продуктите, изпраща и персонално обръщение в кутията. Във всяко издание има между 6 и 10 разнообразни артикула в зависимост от месечната тема. Екипът на Кибрит държи на качеството и поставя в кутиите продукти с доказан произход – органик козметика, cruelty-free продукти, артикули за дома, аксесоари и ръчно изработени изделия. За да се запази елементът на изненадата, предварително се обявява темата, но какви точно ще бъдат продуктите остава тайна.

 

Кутията този месец е посветена на цитрусовите плодове и аромати – изключително полезни продукти, които съдържат голямо количество ценни вещества и ни помагат да поддържаме добър тонус. Подбраните продукти се грижат за добрия външен вид на кожата, контролират омазняването, помагат за изравняването на тена и действат ободряващо на ума. Тематичната кутия на Кибрит може да бъде поръчана еднократно или чрез абонамент. Стойността на продуктите надвишава в пъти цената, която потребителите плащат, за да получат кутията.

Сподели
Предишна страницаЗаписваме час онлайн в болници и ДКЦ-та с нова електронна услуга
Следваща страницаНовият VR симулатор сбъдва мечти
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.