
За четвърта поредна година YouTube организира събитието Brandcast, на което обявява годишните си успехи и ги споделя с компании, които се интересуват от реклама във видео платформата. За разлика от минали години обаче, тази година детето на Google споделя напълно уверено, че се справя толкова добре, че за всички би било по-печелившо, ако рекламират в YouTube.
Директорът на YouTube Сюзън Войчички тази година сподели, че компанията ѝ достига повече потребители между 18 и 49 годишна възраст от всеки един телевизионен канал и то само през мобилното приложение. Тя добави още: „Още повече, ние достигаме до повече потребители между 18 и 49 години по време на прайм тайма от всичките десет най-популярни сериали взети заедно.“
С това Войчички иска да привлече колкото се може повече рекламодатели, като определено си личи, че има защо. YouTube отдавна вече не е видео платформата за смешни видеа с домашни любимци и fail компилации. YouTube звездите продуцират качествени клипове на разнообразни тематики, което привлича зрители от всякакви възрасти. В отговор на всичко това, един от най-големите холдинги Interpublic Group обяви, че ще пренасочи близо 250 милиона долара за реклами от телевизията към YouTube през следващата година.