Снимка: IndieGoGo
Снимка: IndieGoGo
Снимка: IndieGoGo

Докато дигиталните технологии настъпателно превземат света, двама български инженери търсят начин да сплотят малки и големи със своята семпла, но увлекателна аналогова играчка.

WireGame е кутия, от която стърчи нагъната медна жичка. Целта на играта е да прокарате пръстен през жичката, без да я докоснете. Което често се оказва по-предизвикателно и трудоемко, отколкото изглежда. Можете да нагъвате жичката както пожелаете, за да внасяте разнообразие при всеки опит. WireGame е дело на Емил Кирилов и Георги Кирчев, които в момента търсят финансиране с кампания за crowd funding, за да я превърнат в масов продукт на пазара.

Снимка: IndieGoGo
Снимка: IndieGoGo

В продължение на около една година, Емил отделя от енергията и средствата си, за да осъществи една детска мечта — да превърне първото си инжерено постижение от своето детство в масова игра. „Когато още бях малко момченце, събирах разни части от употребявани и развалени джаджи, заигравах се с тях и създавах нещо ново. И тогава получих идеята за WireGame“, споделя Емил. Той намира картонен кашон, който използва за кутията на играта. Вътре скрива стар звънец, свързан с кламери и жичка към 4,5 волта батерия. Отгоре поставя накривена медна жичка и пръстен. Всеки път, когато играчът докосвал жичката с пръстена, звънецът почвал да дрънка.

[cquote]WireGame е детска мечта, която искам да превърна в реалност[/cquote]

„С това направих първото си зъвршено изобретение като дете. Ето защо WireGame носи огромна сантиментална стойност за мен и искам да го превърна в забавление за всички.“ — добавя Емил.

Снимка: IndieGoGo
Снимка: IndieGoGo

Емил и приятелите му наричат изобретението „играта на спокойната ръка.“ На пръв поглед, целта да преминете с пръстена по дължината на жицата, без да я докосвате, изглежда доста лесна за постигане. Но, щом човек се заиграе с WireGame, разбира колко голяма тежест имат плавното движение на ръката и концентрацията. „Идеята не е толкова уникална. На пазара в момента продават купища подобни игри, които изглеждат ужасно. Затова наблягаме на външния вид. Искаме играта да бъде не просто забавна и въвлекателна, но и красива за окото.“

За да превърне WireGame в реалност, Емил се нуждае от ранна подкрепа от всеки, който иска да притежава играта в най-близко бъдеще. Той събира средства за създаването на 250 броя накуп от предварителни поръчки, с които ще започне производствения процес и ще прати първите настолни игри WireGame на своите щастливи собственици.

Разгледайте страницата на кампанията тук