Днес Twitter обяви, че придобива индийския стартъп ZipDial, основан през 2010 г. Той предоставя т.нар. платформа „пропуснато обаждане“ (missed call), която дава на хората безплатен достъп до съдържание – те позвънят на специален телефонен номер за информация за определен бизнес и затварят преди да са таксувани, след което получават телефонно обаджане или SMS с информацията. Този метод е много полезен за развиващите се пазари, където мнозина не могат да си позволят скъпи планове.
ВИЖ ОЩЕ: ОБВИНЯВАТ КИТАЙСКОТО ПРАВИТЕЛСТВО В АТАК СРЕЩУ ОUTLOOK
Twitter коментира сделката, заявявайки, че за голяма част от хората първото онлайн преживяване ще бъде на мобилно устройство, но именно цената за интернет може да бъде основна причина това да не се случи. „Twitter, в партньорство със ZipDial, може да направи съдържанието достъпно за всички“, коментират от компанията. Все още няма информация на каква стойност е сделката, но по-голямата част от екипа на ZipDial ще се присъедини към социалната мрежа.
ZipDial е изградил мобилна платформа, която позволява на хората да следват и да се ангажират със съдържание по различни начини – съчетани са SMS-и, обаждания, интернет, както и достъп до мобилни приложения. Тези методи са особено привлекателни в области, където хората не винаги са свързани с интернет или имат достъп само до непостоянни WiFi мрежи.