
Apple Music е създадена да бъде пряк конкурент на останалите музикални стрийминг услуги и основно на една от най-популярните сред тях – Spotify, но Apple смята, че има няколко коза в ръкава си, които ще привлекат повече потенциални клиенти. След представянето на Apple Music Даниел Ек, главен изпълнителен директор и основатен на Spotify, имаше само две думи по въпроса – „Oh ok“.
Въпреки това, изглежда Spotify иска да покаже, че не е за подценяване, публикувайки статистика на платените си потребители. В блог пост днес компания обяви, че вече 20 милиона души се възползват от платения абонамент на Spotify. Това никак не е малка цифра и е едно доста голямо предимство пред Apple Music. Увеличението в сравнение с миналата година е двойно (тогава имаше само 10 милиона).
В момента Spotify вече има общо 75 милиона активни потребители, което е скок с 87% от 40 милиона за миналата година. Цифрите, съобщени от компанията, показват добър растеж и популярност на услугата, платените абонаменти също не са никак малко, въпреки че може безплатно да се стриймват всички песни.
На нападките за ниските аторски възнаграждания Spotify отговори с данни, че вече заплаща над 3 млрд. долара само за авторски права. Услугата е изплатила над 300 милиона долара между януари и март за тази година. Ако платените абонаменти продължават да се увеличават, то със сигурност ще има растеж и по отношение на авторските права. Apple Music ще бъде пусната на 30 юни на цена от 9.99 долара на месец. Остава само да изчакаме и да видим как ще се развие битката на пазара за стрийминг услуги.
НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО ОТ SMART NEWS
-
SMART APPS: СЪХРАНЯВАЙТЕ СНИМКИТЕ СИ В GOOGLE PHOTOS
-
КРАТЪК ФИЛМ ЗАСНЕТ В 4K С LG G4
-
APPLE ОБЯВИ IOS9 С РЕДИЦА ДЪЛГООЧАКВАНИ ПОДОБРЕНИЯ
-
APPLE ОФИЦИАЛНО ОБЯВИ МУЗИКАЛНАТА СИ СТРИЙМИНГ УСЛУГА АPPLE MUSIC
-
APPLE ЩЕ СЕ ФОКУСИРА ВЪРХУ ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТТА В OS X EL CAPITAN
-
APPLE СРЕЩУ КОНКУРЕНТИТЕ СЛЕД ПЪРВИЯ ДЕН НА WWDC 2015