Samsung е един от най-големите производители на смартфони в световен мащаб, но изглежда далеч не е най-популярната марка в Япония. Там устройствата на корейската компания са едва 5% от всички продадени, като японските потребители предпочитат да купуват iPhone на Apple (40% от продажбите) или смартфони на местни производители.
Говорител на компанията е заявил, че Galaxy серията е доста добре установена на пазара в Япония и поради тази причина Samsung е решила да не поставя логото си на новите Galaxy S6 и S6 edge модели, които ще се предлагат в страната от 23 април. Те ще бъдат само с логото Galaxy на гърба, както и с това на мобилния оператор – съответно Docomo или KDDI.
Samsung се надява с този ход да продаде повече бройки от тазгодишните флагмани в Япония. Дори да не е успее да постигне тези си цели, не бива да забравяме, че Galaxy S6 и S6 edge се радват на страхотен успех в световен мащаб, като имат шанса да се превърнат в най-добре продаваните модели в историята на цялата S серия.