

По-рано тази седмица мъж публикува в YouTube видео, в което разказва как е включил своя смартфон Galaxy S4 да се зарежда, но скоро телефонът е прегрял и е започнал да гори. Той обясни случая и се опита да получи ново устройство от Samsung, но компанията му изпрати „тайно“ споразумение, където му предлага замяна с „подобно“ устройство, но срещу едно условие – каченият клип в мрежата да бъде свален и той никога да не говори повече за това публично.
Потърпевшият, разбира се, не се съгласява и не подписва. Той прави втори видео клип, където обяснява ситуацията и качва сканиран .PDF файл, показващ заробващото споразумение, което така и не бива подписано.
Nokia реши да влезе в ролята на спасител и предложи на собственика ново Lumia устройство безплатно. Компанията казва, че изпраща смартфона на човека, за да може той да „усети как трябва да работи обслужването на клиенти„.
Този случай е изключително интересен, защото Samsung изглежда смята за по-адекватно да заплашва своите потребители, отколкото да си признае грешката и да замени смартфона безплатно, както би трябвало да направи всяка себеуважаваща се компания.
Нека не забравяме, че това не е първият случай на самозапалили се смартфони на корейците. Преди няколко месеца наяве излезе случай, в който мъж беше принуден да напусне дома си, след като той се запалва, в следствие на самозапалил се Galaxy смартфон.
Проблеми имаше и с подуване на батериите, но компанията обеща да ги заменя безплатно. Информацията беше потвърдена и от Samsung България.