С каква цел се прави това?

Технологиите са неразделна част от нашето ежедневие. Няма да е преувеличено, ако кажем, че съществуването ни е затруднено без непрекъснатото им използване. Под една или друга форма, всеки човек независимо от възрастта си е пристрастен към социалните мрежи и техните производни. Очевидно това се е превърнал в единствения вариант за връзка с наши познати и приятели.

Поради тези причини компанията иска да знаете, че именно тя прави Instagram и WhatsApp. Промяната на корпоративното лого се извършва, за да може този факт да стане ясен на всички. Новото лого няма да замени съществуващото за социалната медийна услуга, наречена Facebook. То е предназначено за корпоративно определяне на собствеността, т.е. Instagram, WhatsApp и Facebook.

Яснота и разграничаване

Създателите смятат, че хората трябва да знаят кои компании правят продуктите, които се използват масово. Въвеждането на новото лого на компанията е с цел допълнително разграничаване на производителя Facebook от приложението Facebook. То все пак ще запази своята собствена марка.

Социалната медийна мрежа, използвана от милиарди хора по света, в това число и Facebook, е корпоративният родител на няколко големи социални медии и технологични организации. Тя притежава Instagram, WhatsApp, Oculus и разбира се услугата за социални медии, също наречена Facebook.

Наистина ли е важно?

Може би се объркахте?! Не сте само вие. Компанията се притеснява точно от това. И затова тя обявява новото си лого. Главният маркетингов директор на Facebook, Антонио Лусио, каза в публикацията в блога на компанията, разкриваща новината, че актуализират фирмената си марка, за да бъдат по-ясни продуктите, които идват от тях.

Новото лого е предназначено единствено да представлява корпоративния родител на Facebook, WhatsApp и Instagram (сред другите подразделения). Няма да замести досегашното за услугата в социалните медии, наречена Facebook. То ще се появи в приложения като Instagram и WhatsApp, за да се изясни кой всъщност е собственикът им. Очаква се то да се появи на различни продукти, притежавани от Facebook през следващите седмици.

По-рано тази година Facebook започна изрично да отбелязва собствеността си върху услуги като Instagram и WhatsApp в опит да бъде по-прозрачен с хора, които може би не знаят кои технологични компании притежават различни услуги за масова употреба. Това едва ли ще наложи промени в използването им, но щом производителите държат да го знаем, очевидно ще е така.