Алгоритъмът на Facebook за подредба на постовете в News Feed вече ще дава приоритет на информация, споделена от вашите семейство и приятели. Това споделиха от социалната мрежа в блог пост вчера, от който се разбира, че притежателите на страници ще получават все по-малко място на екрана на потребителите, които са ги харесали.
Facebook обяви намерението си да намали икспозицията на страници за сметка на отделни потребители още през април миналата година и от тогава промяната е постоянно в действие. С имплементацията на новостите, страниците вече ще трябва да разчитат повече хората да споделят техните постове, отколкото на директното им промотиране.
В блог поста, вицепрезидентът на Facebook Адам Мосери сподели, че днешните промени отразяват амбицията на компанията да подготви перфектната колекция от истории за всеки от над милиард активни потребители дневно. „Нашият успех се гради върху предоставянето на най-важните за хората истории“, сподели той.
Наред с тези промени знаем, че Facebook дава повече място и на видео материалите в своят News Feed. Официално бе обявено преди време, че социалната мрежа бавно ще се пълни с клипове, което е основна цел в момента. Поради това излиза, че за притежателите на страници е най-добре да пускат повече клипове и да окуражават потребителите да споделят постовете им.