
В пост в официалния си блог Technet, Microsoft (MSFT) малко прекаляват с хвалебствията относно Windows Phone. Те отбелязват, че според анализаторската компания IDC, отчитаща продажбите, на 7 пазара са били продадени повече Windows Phone отколкото iPhone. С по-висок резултат, на 26 пазара, бият и Blackberry. От компанията заявиха още, че телефонът е достигнал решаващите 10% пазарен дял в „редица страни“.
Направени са и някои прогнозни твърдения като се казва, че „Microsoft работят съвместно за напредък в нашите устройства и услуги чрез набор от планове, вътрешно посочени като „Blue”. „
“Нашите продуктови групи избират унифициран подход към хората, така че те да получават това, което искат – всичките им устройства, приложенията и услугите работят заедно където и да са и каквото и да правят. Този непрекъснат цикъл на развитие е „новото нормално” за Microsoft – ще настройваме всекидневните изживявания, така както ще въвеждаме смели, свързани и вълнуващи нови сценарии“.
Можем да се надяваме, че това означава, че ще можем да очакваме последователни, интегрирани функции и потребителски изживявания във всички продукти на Microsoft, включително и Windows Phone.