Време е за отчети и този на LG за 2015 не изглежда никак зле на първо четене. Корейският гигант докладва за скромните 59.7 милиона продадени телефона за 2015, но дали това е достатъчно?
Въпреки огромната инвестиция за изследвания, инженеринг и маркетинг, продажби на смартфони на LG през 2015 г. са почти идентични с тези през 2014 (59.1 милиона). Така, със загуби в тази девизия от 37 милиона долара, LG явно за взели решение да започнат да предлагат по два флагмана на година. Нещо което вече е познато на феновете на Samsung и Sony.
lg
LG направи експеримент през 2015 с два флагмана (LG G4 и LG V10), но вторият така или иначе видя бял свят малко късно и трудно се намира на всеки пазар. За 2016 тази схема ще се повтори, с надеждата да повиши печалбите още малко.