
Странно нещо е започнало да се случва на много малък брой потребители – след като те са се абонирали за стрийминг услугата Apple Music, iTunes някак си е изтрила цялата им Mp3 колекция от песни… Това докладваха за първи път някои потребители още миналата година, но сега бъгът изглежда продължава да се проявява и Apple най-накрая излезе с официално изявление.
Скоро потребител се оплака, че това му се е случило – iTunes е изтрила всичките му 122 GB музика от неговия хард диск. Той твърди, че първоначално Apple са му обяснили, че след като той се е абонирал за Apple Music, апликацията е заменила Mp3 песните му с cloud-базирани такива. В последвало обаждане до него те са се поправили, като са обяснили, че това е бъг.
Колкото до оправянето на бъга, Apple нямат ни най-малка идея как това трябва да стане. Разработчиците им са опитали да го пресъздадат, но безуспешно. Така че за сега е това – не знем какво довежда до този бъг и очакваме фикс за него.
Най-вероятно става въпрос за някакво „неразбирателство“ между кода на iTunes и Apple Music услугата… Очаква се скоро Apple да пусне фикс. До тогава – ако и вие по някаква случайност сте засегнати, направете резервно копие на Mp3 колекцията си.