
HTC призна официално, че има проблеми при производствения процес на UltraPixel камерата. Днес компанията обяви също, че сменя рязко маркетинговата си стратегия и първата стъпка е да зареже слогана „Quetly Brilliant“.
Шефът на маркетинговият отдел на компанията Benjamin Ho каза, че HTC има много иновационни продукти, но досега не им се е давала гласност.
HTC определено е станала по-агресивна в подхода си към рекламирането на новия One. Компанията многократно захапа Samsung чрез микроблогинг социалната мрежа Twitter.
Тази година компанията ще увеличи маркетинговият си бюджет с 250% в сравнение с миналогодишната сума, отделена за реклама.
Benjamin Ho потвърди, че забавянето на One се дължи на проблеми с UltraPixel камерата. Очакваме смартфона да бъде достъпен за крайните потребители към края на месец април.
Източник: PhoneArena