
Вчера Microsoft пусна нова линия анти-Google продукти, които подиграват интернет гиганта. Подигравателните чаши и фланелки са знак, че Microsoft вижда сериозна конкуренция в лицето на Google и това е поредният груб ход към тях.
Днес Microsoft обясни кампанията така:
„Научихме, че нашата Scroogled кампания наистина влияе върху потребителите. Те наистина се притесняват от начина, по който Google се отнася към тях и тяхната неприкосновеност. Хиляди хора са подписали петиция против Google, а милиони посетиха сайта с продуктите ни. Чашите и фланелките представляват начин потребителите да изразят своите притеснения от Google по различен, но забавен начин“.
Google от своя страна коментира изказванията и кампанията по следния начин:
„Тази постъпка на Microsoft не е изненадваща. Конкуренцията в wearable сферата става все по-жестока“.