Facebook обявиха финансовите си резултати за второто тримесечие на 2017 година и в тях няма нищо изненадващо — социалната мрежа отчита над 2 милиарда активни потребители месечно, от които 1,3 милиарда са активни всеки ден. Благодарение на всички тях, Facebook отчитат 9,3 милиарда долара в приходи, от които 3,89 са чиста печалба. Това се равнява на 71% ръст в печалбите спрямо същия период миналата година.
Темпото на ръст в приходите и пачалбите обаче е спаднало с няколко процента. От компанията съобщават, че това е очаквано, тъй като броят потребители нараства постоянно, докато местата за показване на реклами се изчерпват.
По думите на Марк Зукърбърг, главният изпълнителен директор се надява компанията му да подходи по-агресивно към показване на реклами и в другите услуги, притежавани от Facebook — Messenger и WhatsApp, които имат по около 1 милиард активни потребители всяка.
Освен всичко останало, Facebook се насочват и към бизнеса с видео стрийминг, като според последните новини, услугата Facebook TV трябва да стартира през август.