
Борбата между телефонните приложения никога не е спирала. Този път Facebook се опитва да примами тийнейджърите по цял свят на своя страна, като демонстрира за пореден път, че продуктите му са много по-полезни от тези на Snapchat.
А, защо казваме тийнейджърите? Не, не сме забравили, че хора от всякакви възрасти използват смартфоните си за комуникативни онлайн средства. Новото приложение на iOS, наречено Lifestage обаче, работи само с потребители на 21-годишна възраст, или по-млади. Това определено е начин от Facebook да спечелят младата аудитория.
Lifestage наистина е интересно приложение. Представлява нещо като видео дневник, в който младите отговарят на въпроси свързани с тяхната биография. Вместо да попълвате вече полета с текст, които почти никой не се занимава да чете, ще записвате кратки видеа, които след това вашите приятели ще могат да гледат на профила ви. Всеки път, когато някой обнови своята страница, това ще излиза на newsfeed-a, както досега се случваше с всички снимки, видеа и други неща, които сте споделяли на стената си.
19-годишният създател на Lifestage – Майкъл Сайман, който е продукт-мениджър във Facebook, споделя с колегите от TechCrunch, че е проектирал приложението по този начин, за да копира, само че наобратно, възрастовите ограничения в ранните години на социалната мрежа, когато тя е била забранена за непълнолетните граждани. За да влезете в Lifestage, първо трябва да въведете актуален .edu имейл адрес, по който приложението определя дали имате право да го използвате. Всички, навършили 22 години, или повече, ще могат да виждат само своя профил, без да имат право да контактуват с другите потребители.
Все още не е ясно как приложението, ще предотвратя бъдещи измами. По време на регистрационния процес, Lifestage няма как да потвърди, че човекът наистина е под 21-годишна възраст. Както знаете, има много случаи, в които потребителите лъжат за своите години… И това определено не е начинание от кой знае каква трудност. Ще видим дали приложението ще се справи с тези належащи проблеми.
Поради огромният успех на Snapchat, от Facebook продължават със своята мания да се изтъкнат, като по-доброто приложение. Слуховете, че младите потребители предпочитат снимковия и видео контакт помежду си, определено притесняват екипа на iOS приложението. Snapchat определено заплашва бъдещия му успех, затова Facebook се бори със зъби и нокти да привлече младежката аудитория към себе си.
По-рано този месец, приложението Instagram, което принадлежи на Facebook, много открито изкопира Snapchat Stories, като създаде свои собствени Instagram Stories. А, още преди това, Facebook направи неколкократни неуспешни опити да пусне приложения като – Slingshot, Riff и Poke, опитвайки се да отстрани своя най-голям конкурент. Въпреки провала, Facebook, категорично отказва да даде първото място на Snapchat. Нека видим как ще потръгнат нещата сега, с новото интересно приложение – Lifestage.