Изследователската фирма Consumer Intelligence Research Partners направи проучване, в което се допита до потребители на мобилни устройства за това кое е приложението, което използват най-често. В него са включени 500 човека от САЩ, които са активирали мобилно устройство през третото тримесечие на годината. Проучването, публикувано вчера, доказва категорично, че социалният гигант е най-използваното приложение с дял от 45% на 100 от проучените потребители. Twitter заема второто място с 13%, следвана от популярната игра Candy Crush, която е събрала 11%.
Facebook заема първото място и при най-популярните разработчици на приложения, като закупената от компанията социална мрежа Instagram заема четвъртото място. 54% от проучваните потребители поставят приложението на Facebook, това на Instagram, или и двете заедно в списъка им с най-използваните от тях апликации.
„Facebook тотално доминира мобилните устройства, не само по отношение на използването, но и спрямо сваляния. Другите приложения, включително добре познатите YouTube и Pandora, са избрани като най-използвани от по-малко от 10% от анкетираните потребители“, заяви съоснователят на агенцията Майк Левин.
Трябва да признаем, че като цяло Google е с доста добри резултати в проучването, като нейните услуги YouTube, Gmail, Chrome и Google Maps намират място в топ 3 на най-често използваните приложения на 28% от анкетираните.