А1 е първият български телеком, който въвежда електронен касов бон, който се изпраща на клиенти по имейл при плащане с кредитна или дебитна карта през a1.bg. Това става възможно след успешното внедряване на интегрирана автоматизирана система за управление на търговската дейност (ИАСУТД).

 

Нововъведението ще улесни клиентите, като освен време, то ще им спести и съхранението на хартиени касови бележки. Също така, използването на електронен касов бон ще направи повече хора съпричастни към стремежа на А1 да бъде социално отговорна и екологично ориентирана компания.

 

С реализирането на проекта отчитането на продажбите във всички магазини в А1 вече е прехвърлено от фискални устройства към централизирана ИАСУТД система, която работи посредством софтуерна SIM карта.

 

Успешното осъществяване на проекта е поредна крачка към дигитализация на процесите в А1. С иновативното отчитане А1 отговаря на последните изисквания на Националната агенция по приходите (НАП), отразени в промените по Наредба Н18 за касовите апарати. С тях се въвежда изискване за отчитане на продажбите към НАП на всеки 5 минути, както и допълнителни изисквания към софтуерите за управление на продажбите, като същевременно отпада необходимостта от пускане на хартиен дневен отчет и съхранението му на книга.

Сподели
Предишна страницаGoogle Maps тества нова функция
Следваща страницаНов алгоритъм за подводни снимки
Технологичен журналист от 1999 г. (nauka.offnews.bg, сп. Икономика, сп. Enterprise, в. БАНКЕРЪ, в. Computerworld и др.) и предприемач от 2007 година. Съсобственик е на уеб медиите Smartnews.bg, Avtora.com, Newbusiness.bg и Teenews.eu, както и собственик на Pixelmedia.bg, Uchi.bg, Kreativen.com, Smartage.bg, Projectmedia.bg, Stroimedia.bg, Vsichkikoncerti.com и др. Партньор е в няколко стартъп начинания и други бизнес проекти. Начинаещ автор на фантастични разкази и запален фен на Pink Floyd, Led Zeppelin, StarCraft, Half-Life, Джей Джей Ейбрамс, Уилям Гибсън, Дан Симънс, Стан Лий и Майкъл Крайтън.