
Amazon може би е на път да нова пусне видео стрийминг услуга в началото на следващата година, пишат от New York Post. Тя ще бъде отделно от съществуващата вече Prime Instant Video, която предлага едногодишен абонамент за 99 долара. През март The Wall Street Journal публикува същата информация, но тогава Amazon я отрече.
ВИЖ ОЩЕ: SAMSUNG ОБЯВИ MILK VIDEO, НОВА СТРИЙМИНГ УСЛУГА ЗА КЛИПОВЕ
Източник, близък до NYP твърди, че слухът идва от потенциален рекламодател, който заявява, че Amazon ще представи услугата, за да се бори с конкурента си Netflix и в крайна сметка да привлече повече потребители към Prime. Новото предложение на Amazon ще бъде безплатно, като основните приходи ще са от реклами. В момента компанията предлага ограничен стрийминг без реклами, позволявайки на хора, които не са абонати на Prime, да гледат само част от съдържанието без рекламно прекъсване.
Amazon наскоро сключи сделка с HBO, като добави към каталога си класики като „The Sopranos“ и „Six Feet Under“, но все още е доста зад своя конкурент Netflix. Информацията не е потвърдена официално от Amazon.