
Новата PureView камера може и да е страхотна, но колегите от The Verge успяха да забележат нещо в рекламата на Nokia, което разкри, че компанията не е честна с потребителите си. Ако не сте разбрали, Nokia пусна днес нов флагман, а дори ние самите бяхме впечатлени и ви информирахме за новата реклама на PureView технологията.
В рекламата Nokia показва функцията за стабилизиране на картината при PureView. В началото на видеото дори не е споменато, че „образите са симулирани“, а виждаме момиче и момче, които карат колело и се забавляват покрай река. Момчето я снима с новата Nokia Lumia 920 и целта е да видим от едната страна на видеото как трепери картината, а от другата – възможностите на PureView и по-точно, перфектното стабилизиране. Всичко това изглежда много добре, като изключим, че видеото е фалшиво.
Ако се загледаме във видеото, ще видим, че докато те преминават до една каравана се вижда много интересно отражение в прозореца. На него не се вижда готин пич, който кара колело и снима, а бял ван с мъж, заснемащ девойката с професионална камера. Каквото и устройство да държи човекът, това определено не е Nokia Lumia 920.
Не можем да отречем, че PureView технологията може и да върши работа, все пак оптичната стабилизация се е доказала като добро средство за заснемане на стабилни видео клипове. Но това, което прави Nokia се нарича „измамно рекламиране“.
Вижте сами в клипчето на The Verge: тук.