
Миналата седмица LG представи най-новия си флагман G2. Компанията прави всичко възможно телефонът да придобие популярност, включително една маркетингова издънка в Южна Корея, която не минава според очакванията. Събитието, на което се промотира смартфона свърши с изстрел. Или по-точно няколко изстрела.
Планът на компанията е следният: LG пуска множество балони в небето, съдържащи ваучери, благодарение на които участниците могат да получат безплатен смартфон G2. За да се докопат до заветните ваучери участниците е трябвало да стрелят по тях с пистолети, изстрелващи пластмасови топчета, с които всички сме си играли като малки.
Какво се случва всъщност? Няколко наблюдаващи събитието са получили наранявания от участниците, които изглежда не са знаели как да стрелят с подобно „оръжие“. Случката веднага бива покрита от всички големи медии, а LG се извинява на всички пострадали и обещава да покрие медицинските разходи.
Казват, че лоша реклама няма. Дали?
Източник: Ubergizmo