lg-event

Миналата седмица LG представи най-новия си флагман G2. Компанията прави всичко възможно телефонът да придобие популярност, включително една маркетингова издънка в Южна Корея, която не минава според очакванията. Събитието, на което се промотира смартфона свърши с изстрел. Или по-точно няколко изстрела.

Планът на компанията е следният: LG пуска множество балони в небето, съдържащи ваучери, благодарение на които участниците могат да получат безплатен смартфон G2. За да се докопат до заветните ваучери участниците е трябвало да стрелят по тях с пистолети, изстрелващи пластмасови топчета, с които всички сме си играли като малки.

_41319297_bb_gun

Какво се случва всъщност? Няколко наблюдаващи събитието са получили наранявания от участниците, които изглежда не са знаели как да стрелят с подобно „оръжие“. Случката веднага бива покрита от всички големи медии, а LG се извинява на всички пострадали и обещава да покрие медицинските разходи.

Казват, че лоша реклама няма. Дали?

Източник:  Ubergizmo

Сподели
Предишна страницаBloomberg: iPad Mini с Retina дисплей и по-тънък iPad до края на годината
Следваща страницаFacebook работи по VIP приложение за известни личности?
Боби Иванов е технологичен журналист. Работил е във в. “24 часа”, както и като редактор и автор на авторски публикации в онлайн изданието MobileNews, част от Trim Publications Ltd. Темите, които покрива включват бизнес, технологии и телекомуникации в страната и в световен мащаб. Интересите му включват Психология на комуникацията, Социология, Маркетинг и Връзки с обществеността. За контакти: Ivanoff@smartnews.bg