Новото лого на Bing
Новото лого на Bing

Bing, интернет търсачката на Microsoft, днес осъмна с ново лого и редизайн, с които иска да привлече повече разочаровани от Google потребители.

Новият дизайн на Bing е разработен, за да поддържа както компютри, така и смартфони и таблети — предоставяйки пълноценно потребителско преживяване на всички устройства. Резултатът на едногодишните усилия на компанията комбинира стари функционалности, които досега бяха скрити от пръв поглед, и нови опции, с които да направи резултатите от търсене възможно най-полезни и интуитивни.

[cquote]Microsoft (най-накрая) включи мигновеното търсене в своята търсачка.[/cquote]

Сред интересните новости е „нулевата страница“ — докато пишете въпроса си в полето за търсене, Bing вече ви показва информация, които ви помагат да откриете резултата, от който се нуждаете. При някои търсения, „нулевата страница“ ви показва новини, изображения и линкове към видео клипове.

Новият Bing също така изважда по-видими постове от социалните мрежи в големи квадрати, видими вдясно от резултатите при търсене, отново стъпвайки на територията на най-големия си конкурент Google.

Дали всичко това, обаче, ще бъде достатъчно, за да успее Bing да грабне по-голям пазарен дял?

bingnewdesign_verge_super_wide