
Apple пусна две нови реклами на iPhone 6 и iPhone 6 Plus с участието на поп звездата Джъстин Тимбърлейк и телевизионния водещ Джими Фалън.
Двамата вече взеха участие във видеото, което самият Тим Кук използва, за да представи новите смартфони – сещате се, онова с „дън. дън, дън-ън-н“. Новите реклами запазват същия оригинален и забавен дух.
В първото видео главните герои са възхитени от новата камера в iPhone 6 и iPhone 6 Plus, като комично обръщат внимание на ключовите възможности като снимане на забавен каданс, тайм-лапс или манипулация на времето и стабилизация на картината в режим на видео запис. Последната е оптична в iPhone 6 Plus и дигитална в iPhone 6, факт, на който Тимбърлейк и Фалън не обръщат внимание.
Второто видео може да бъде описано само с една дума – „огромен“. Видеото е доста забавно, като най-вероятно има за цел да контрира негативните коментари около големия размер на новите смартфони чрез самоирония. Проблемът обаче е, че двамата не изтъкват нито една реална причина, поради която по-големият размер на дисплея да дава предимство пред iPhone 5S например.
Като цяло видео клиповете са доста забавни, а ние се надяваме да има още подобни реклами от серията. Както се казваше навремето, Джъстин Тимбърлейк и Джими Фалън са неочаквано добра комбинация.