
Skullcandy, Inc. (NASDAQ: SKUL) обяви началото на стратегическо партньорство с Toshiba Corporation. Споразумението предвижда Toshiba да лицензира търговската марка Skullcandy за маркетинг и дистрибуция на лаптопи в световен мащаб с изключение на Китай. Skullcandy ще предоставя професионални услуги, за да подобри аудио изживяването на продуктите на Toshiba.
„Приветстваме с голямо желание възможността да разширим обсега на водещите аудио възможности на Skullcandy чрез партньорството ни с Toshiba“, заяви Брент Уилкинс, вицепрезидент Global Business Development за Skullcandy. „Toshiba е световно известен лидер в областта на персоналната електроника със силни позиции на потребителския пазар в цял свят. Това партньорство представлява глобална възможност за предоставяне на още по-качествено аудио преживяване за клиентите на Toshiba благодарение на нашата патентована Supreme Sound аудио технология.“
„Наш основен фокус е непрекъснатото подобряване на цялостното потребителско изживяване и смятаме, че Skullcandy и Supreme Sound технологията ще ни позволи да предоставим още по-конкуренти предложения на нашите клиенти, осигурявайки превъзходен звук и качество на продуктите“, коментира Карл Пинто, вицепрезидент маркетинг и инженерни разработки за Toshiba America Information Systems, Inc., Digital Products Division. “Skullcandy е водещ бранд със силни позиции в лайфстайл и културата на младото поколение и сме изключително доволни от възможността за партньорство по отношение на богатото ни портфолио от персонални компютри.“