
Битката с конкурентите може да бъде жестока. Казват, че в любовта и на война всичко е позволено – очевидно от Samsung са решили да следват тази максима и вадят оръжието на подигравката в най-новата реклама на Galaxy S5. Вражеският обект? Естествено, iPhone. И по-точно животът на батерията му.
Samsung представят неприятната ситуация, когато ти се налага да чакаш на летището, а батерията на телефона ти пада и нямаш друг избор, освен да търсиш контакт, в който да включиш зарядното. Независимо къде се намира този контакт – до кофа за боклук или в тоалетната. Естествено, всички „нещастници“, принудени да търпят всякакви неудобства в името на работещ смартфон, ползват iPhone (дизайнът и формата не могат да бъдат сбъркани, въпреки липсата на лого). В рекламата ги наричат „wall huggers” (прегръщащи стени) – не особено мило, нали?
Притежателите на Samsung пък нямат подобни проблеми, използвайки ultra power saving mode или слагайки допълнителна батерия. Очевидно целта на рекламата е колкото да похвали възможностите на Galaxy S5, толкова и да изкуши онези, които използват iPhone, да сменят телефона си и да заложат на Samsung. Припомняме ви, че според скорошно изследване такава тенденция се наблюдава масово във Великобритания – 26% от британците, които тази година са си купили Galaxy S5, преди това са имали iPhone.
Как мислите, дали този подход е успешен? Ако сте притежатели на iPhone, би ли ви накарала тази реклама да смените бранда, когато си купувате следващия телефон?