На 19 октомври в София за трети път ще се проведе Online Advertising конференцията. OA 2018 ще включва 3 паралелни направления: SEO, PPC и електронната търговия.
Да, абсолютно вярно — 1 билет = 3 конференции! А за първи път в рамките на ОА ще се проведе и ОА Expo, където ще вземат участие водещи фирми от България и чужбина.
Практически насочените доклади и полезните случаи от сферата са основна цел на инициативата. Участващите интернет маркетинг гурута ще подготвят за участниците 20+ практически доклада. Тази година лекторите ще споделят своя опит в SEO, PPC, CPM, RTB, Mobile и електронната търговия.
Своето участие вече потвърдиха:
- Кристиян Димитров (Measurement & Attribution специалист в Google Ireland)
- Spyridoula Drakopoulou (Head of Performance Agencies & Finance Google Greece & Bulgaria)
- Станислав Димитров (Основател Konversa)
- Петър Николов (Основател MobilioDevelopment)
- Геннадий Воробьов (Съосновател и ръководител на Netpeak България)
- Никола Минков (Основател Serpact)
- Иво Илиев (CEO & Founder InteractAge)
- Катя Тодорова (Founder & CEO MEmotion)
- Ovidiu Joița (Собственик на iAgency.ro )
- Любомир Попов (Собственик и управител SEM.bg)
- Димитър Димитров (Съ-Собственик Stenik)
- и много други
Традиционно, участници и лектори ще вземат участие в панелите с експертите по интернет маркетинг. Всички те ще предложат иновативни практически хакове, свързани с дигиталния маркетинг.
Може да видите как протече Online Advertising конференцията миналата година в следващото видео:
Не пропускайте шанса да обогатите познанията си, да подобрите бизнеса си и да научите за най-горещите тенденции в SEO, PPC и електронната търговия.
В момента билетите са на цена от 220 и 260 лв. Използвайте промо код Smartnews_E и спестете 5%
Организатори — Netpeak България и Octopus Events.