Според последното проучване на IDC (International Data Corp.), Lenovo е завоювал лидерската позиция в бизнеса със смартфони в България с 26,4% пазарен дял, на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година, което обхваща месеците от януари до март. Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Като глобален лидер на пазара с компютри и таблети, Lenovo започва официалните продажби на смартфони у нас с нескрити амбиции за най-високи резултати, въпреки дългогодишнaта хегемония на конкурентните брандове. Компанията представя за пръв път своето портфолио от смaртфон продукти едва през септември 2014 г. Устройствата веднага се превръщат в хитови за пазара, отличавайки се с висока надеждност, както и с желани характеристики на достъпна цена, а Lenovo завоюва двуцифрен пазарен дял само след няколко месеца присъствие на рафтовете на търговските вериги. Стратегията на компанията отначало предвижда позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене. Година и половина по-късно Lenovo заяви амбиции в премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени на нестандартно събитие в Археологическия музей през април. Припомняме ви, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014-та година за сумата от $2,91 милиарда.
Те водят класацията и за най-много посещения на сервизните центрове както и тази за телефони с най-много софтуерни проблеми.
Comments are closed.