
Социалните мрежи ни предоставят много неща. За някои, тези мрежи са средство за комуникация с приятели. За други са просто източник на новини, а за трети са идеално решение за бизнеса.
Най-вероятно, хората, които четат тази статия са комбинация от трите. И за вас е важно да сте позиционирани добре в социалното пространство (да, вече не използвам „интернет пространство“ 🙂 ). Искате да сте разпознаваеми, лесно достъпни и достатъчно добре следени от вашите поддръжници, фенове или клиенти.
Няма нищо лошо в това, разбира се. Въпросът е в това как успявате да следите, колко успешно популяризирате вашето име в мрежите. Как следите, колко известен сте станал и дали на хората им пука за това, което споделяте с тях.
Всеки иска да измери в цифири, своето съществуване в социалното пространство, особено ако бизнесът се застъпва с това.
За да престана с този дълъг увод, искам да ви представя решението за измерване на вашата популярност и влияние в мрежата 🙂
Klout – http://klout.com/
Това е система, в която съвсем лесно, без много шум може да добавите всичките си социални акаунти, а под всички имам предвид Facebook, Twitter, Instagram, Google+, LinkedIn, Foursquare, Tumblr и още.
Да, не са никак малко.
След като свържете акаунтите си, системата на klout.com започва да ви „следи“ , естествено, с ваше разрешение.
[cquote]Klout се грижи за това да анализира кое ваше съдържание се споделя, харесва и коментира.[/cquote]
Дава ви информация за това кое е стойностно за вашите „приятели“ или последователи, което ви помага да оцените фокусните точки и акцентите, над които да се съсредоточите когато споделяте вашето съдържание.
Както може да видите на картинката под този текст, на вашия дашборд имате графа, която следи общия ви klout резултат, събран от всички профили, които сте вързали към сайта.
Измерването се представя в цифри по скалата от 1 до 100, като 100 значи, че сте най-популярният човек на света!
Може да наблюдавате вашите приятели или брандовете, които следите, за да сравните вашите показатели: