От Instagram публикуваха кратко ръководство и съвети за това как да се прави по-ефективна реклама в социалната мрежа. Статията се намира на фирмения блог в Tumblr и е първата част от поредица, която има за цел да насърчи рекламодателите да спазват по-високи стандарти за своите материали.
За пример са даден 11 компании сред които Nike, Disney, General Electric, GoPro и други. Основната идея на Instagram е рекламните снимки да се слеят като стил и съдържание с фийда на потребителя и по този начин да не изглеждат натрапчиви или нежелани. Дадените съвети обаче са твърде общи и трудно биха имали практическа полза: „бъдете верни на своята марка; търсете красотата навсякъде; вдъхновявайте събития“ и др.
И все пак, от Instagram по-рано споделиха, че за тестовия период на реклами в социалната мрежа, около 5% от всички реклами са харесани от потребителите, което е значително постижение, особено сравнено със средните стойности на рекламите в компанията-майка Facebook.