Пивото е „направено“ от пиксели, вместо от характерната специална мая тип А, и изцяло във виртуалния свят

Heineken пусна първата чисто нова виртуална бира Heineken Silver ексклузивно в своята виртуална пивоварна в завладяващата дигитална платформа Decentraland.

В истинския свят Heineken е познат с безкомпромисното си качество, усъвършенствано през десетилетия от иновации в пивоваренето. Сега същият този опит, който направи Heineken световно известен, преминава през високотехнологична трансформация, за да превземе метавселената пиксел по пиксел. Както винаги Heineken се отличава със страст към естествените съставки, затова и в метавселената си служи с най-добрите 100% дигитално генерирани съставки.

Специалната мая тип А, която традиционно отлежава в хоризонтални резервоари, е заменена с А-пискели. Класическият ароматен хмел, добит от полетата, сега e  заместен от двоично кодиран хмел, отгледан от NPS фермери, които не се контролират от играчи. Разбира се, целият виртуален процес на пивоварене се наблюдава от специални виртуални асистенти пивовари на Heineken, дигитализирани заместници на майстор пивоварите.

Всички тези елементи се обединяват, за да създадат една напълно уникална бира, която посетителите на виртуалната пивоварна на Heineken в Decentraland ще могат да видят във виртуалния свят. Само ако можеха да отпечатат продукта чрез 3D печат, те щяха да държат и да опитат виртуалния Heineken Silver в реалния свят.

Виртуалната бира беше представена на специално събитие във виртуалната пивоварна на Heineken, където всички гости научиха за това как се прави бира за секунди, докато се наслаждават на омар и хайвер, създадени чрез пиксели, споделяйки преживяването рамо до рамо с посланиците на Heineken, включително и с Тиери Анри.

Брам Уестенбринк, Ръководител на бранд Heineken за света, сподели: „В Heineken силно вярваме, че връзката между хората е жизненоважна за нашето съществуване, също като въздуха, който дишаме или водата, която пием. Знаем, че метавселената събира хората заедно по един безгрижен и завладяващ начин, който може да бъде наистина вълнуващ, но в никакъв случай не е най-доброто място, на което да бъде опитана една нова бира. Нашата нова виртуална бира, Heineken Silver е просто иронична шега. Това е ясно осъзната идея, която цели да намигне забавно на нас и много други марки, които скачат с техни продукти в метавселената, и то такива, които ни носят истинско удоволствие в реалния свят. Все още не можем да опитваме пиксели и байтове, точно затова искаме да се пошегуваме в тази посока и да напомним на всички, че нищо не е по-добро от вкуса на освежаваща бира в реалния свят. Това важи и за нашия нов виртуален Heineken Silver.“

За да добави повече вкус към метавселената и виртуалния Heineken Silver, Heineken си партнира с испанския стрийт-арт художник Дж. Демски, който помага за проектирането на отделни части от виртуалния дом на Heineken Silver.

Дж. Демски споделя: „Като дългогодишен любител на Heineken истински се вълнувах да участвам в този забавен и различен проект, чрез който марката и виртуалния Heineken Silver оживяват по един наистина уникален начин. Да мога да дам на хората възможност да разберат какъв вкус може да има една виртуална напитка по артистичен начин, особено когато комбинираме всички пиксели и технологии заедно, пасва идеално на това кой съм аз и изкуството, което обичам да създавам. Надявам се хората да заобичат моята интерпретация на това какъв би могъл да бъде виртуалният Heineken Silver, ако имаше вкус.“

За да посетите виртуалния дом на Heineken Silver, вдъхновен от Дж. Демски, и да се насладите на новата виртуална бира на Heineken, посетете: https://play.decentraland.org/?island=Ii7xt&position=-123%2C-82.