Илон Мъск може и да е открил решението за елиминиране на натовареното градско движение
Подземната система ще разхожда пътници със скорост до 150 мили в час. Това обаче ще се случва под повърхността на градовете. Илон Мъск разкри част от първата търговска станция, построена под Лас Вегас от неговото предприятие. Изпълнителният директор на Tesla основава стартирането на проекта през 2016 г. като по-скоро, хоби компания. Това се случва поради нарастващото недоволство от трафика около родния му град Лос Анджелис.
Как ще се придвижваме
Тунелите прокопани от The Boring Company имат за цел да предложат коренно нов вариант за градски транспорт. Това ще се осъществява без намесата на съществуващата инфраструктура. Пътнически шушулки ще изстрелват автомобили със скорост до 155 мили / ч по електрически релси.
Прототип на иновацията за първи път беше демонстриран през 2018 г., а първата търговска система Loop ще отвори по-късно тази година. Тя ще предложи на пътниците алтернативен начин да изминат километрите от едната страна на конгресния център в Лас Вегас до другата за по-малко от две минути.
Какво предстои
Нововъведението ще включва няколко парка на Tesla Model 3, паркирани в определени за целта места, заедно с информационно табло, показващо времето и поръчката на всяко електрическо превозно средство.
Проектът е в размер на 52,5 милиона долара и след като бъде завършен, ще има капацитет за превоз на до 4 400 пътници на час. Когато за първи път се отваря конвенционалния метод за придвижване, той ще използва различни превозни средства на Tesla с персонален шофьор. Целта в крайна сметка е да се стигне до напълно автономен транспорт. Системата има потенциал за бъдещо разширяване и свързаност.
Компанията Boring твърди, че новият начин на придвижване може да трансформира методите, по които хората обикалят градовете в света. Вече има слухове за предварителни сделки с няколко американски града. Голяма мрежа от тунели на много нива в дълбочина би помогнала за облекчаване на задръстванията във всеки град, без значение колко голям е той. Ключът към ефективността е увеличаване на скоростта и намаляване на разходите.
Карта предлагаща маршрути за първата мрежа от тунели под Лос Анджелис вече е налична. Според предприемача първият тунел е бил прокопан за цена от 10 милиона долара, което според него е значително подобрение от стойността на досегашните скучни технологии.
Друго потенциално предимство на процеса на изкопа е, че земята, отстранена от машините за копаене на тунели, може да се използва за направата на тухли за строителни конструкции. Това би елиминирало скъпия процес на транспортиране и изхвърляне на излишното количество пръст. Сега остава да започнем да рециклираме и самата земя.