Google променя своята политика спрямо контактите с клиентите си. През годините компанията е имала практиката да не поддържа връзка директно с хората, които използват продуктите ѝ. В голяма част контактите се осъществяват през формуляри и заявки, които се преглеждат и решават индиректно от служители.
Виж още: Първият Ubuntu смартфон вече е факт
Google вече започна да тества нова възможност за контакт чрез страницата Play Devices. Тя позволява на клиентите да се свържат чрез Hangouts към експерт от компанията. Това е подобно на интерфейса на Helpouts, услугата, която стартира през 2013 година. Тя дава възможност учители да преподават уроци през платформата Hangouts.
Новата услуга за помощ е ограничена във времето, възможно е да се свържете с експертите само от 6:00-18:00 ч. тихоокеанско време (10 часа разлика с България). Google работи съвместно с други компании, за да предостави тази възможност. Партньорите помагат за различни дейности, като поддръжка на компютърни системи, оператори в кол центрове и професионалисти и експерти за конкретни устройства.