
Facebook продължава със своята реформа на политиката за събиране и обработка на лични данни. Този път социалната мрежа е насочила усилията си към подобряването на достъпа до своите решения. До този момент беше трудно за обикновенния потребител да навигира към всички общи условия и политики, които са свързани с проблемните аспекти на работа с лични данни.
ВИЖ ОЩЕ: Кои Lumia телефони с Windows Phone 8 ще получат Windows 10
Новото обновление дава възможност на ползвателите да се запознаят с условията в нова част от сайта, която съдържа анимации и обяснения за тях. Визуално ще се променят и някои от възможностите за настройки, които са свързани със споделянето на лични данни.
Facebook събира данни за постовете на потребителите, както и техните интереси и физическо местоположение. Ако потребителят пожелае да сподели своето местоположение, социалната мрежа ще му представи списък с близките места в опит за таргетирана реклама. Точно тази функционалност е и едно от ключовите предимства на използване на социалната мрежа от рекламодатели и маркетолози.
Facebook ще изпробва и нова опция, добавяйки бутон „Купи“ и работа с различни възможности за електронни разплащания. Очевидно е, че разработчиците ще работят и за начини, внедряващи все повече бизнес възможности. Социалната мрежа с времето ще се изгради и като подходящо място за правене на бизнес.
От няколко години насам сме свидетели на образуване на цели магазини във Facebook. Изглежда, че екипът си е дал сметка, че това е печеливш сегмент и затова ще улеснят търговците, които използват тяхната платформа.