
Apple пуснa нова реклама за своя хай-енд смартфон, която е част от кампанията „Ако не е iPhone, не е iPhone“ (“If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone”). Във видеото американската компания се фокусира върху App Store, който се предлага на потребителите с iOS устройство, както и че в него има над 1.5 милиона приложения за iPhone, които са „ръчно подбрани, вдъхновяващи и просто изненадващи“. Рекламата е със заглавие „Amazing Apps“, но в продължителността й от 30 секунди не се обръща специално внимание на определено приложение, а вместо това се показват стотици на екраните на iPhone-и.
Миналата седмица Apple пусна две реклами, също част от тази кампания, под наслов “Hardware & Software” и “Loved”. В първата се обръща внимание на това как компанията е отговорна както за хардуера, така и за софтуерa в своите смартфони, което е недвусмислена препратка към Android устройствата и поддръжката им от различни производители. Втв втория клип пък се казва, че 99% от хората обичат своите iPhone-и.
Ето и новите реклами:
НАЙ-ИНТЕРЕСНОТО ОТ SMART NEWS
-
APPLE И SAMSUNG ПРЕГОВАРЯТ С ТЕЛЕКОМИ ЗА ВЪВЕЖДАНЕТО НА Е-SIМ КАРТА
-
SAMSUNG ОФИЦИАЛНО ОБЯВИ НАЙ-ТЪНКИЯ СИ СМАРТФОН – GALAXY A8
-
КАКВО Е EDDYSTONE ОТ GOOGLE И ЗАЩО Е ВАЖНО
-
WI-FI AWARE Е НОВАТА ТЕХНОЛОГИЯ ПРИ БЕЗЖИЧНИТЕ МРЕЖИ
-
MARSHALL ПРЕДСТАВИ СМАРТФОН ЗА МУЗИКАЛНИ МАНИАЦИ
-
ЕТО И ПЪРВАТА СНИМКА НА ПЛУТОН ОТБЛИЗО