apple

topsy-logo

Apple закупи компанията за анализ в социалните мрежи Topsy, единствената такава, която има достъп до данни от Twitter. Тя е единствената, която е изцяло фокусирана върху микро-блогинг услугата на Дик Костоло.

Според колегите от The Wall Street Journal сделката се равнява на повече от 200 милиона долара. Topsy дава възможност на потребителите си да анализират туитове и да измерват успеха на дадена кампания, хаштаг или съобщение. През септември компанията пусна и възможността за търсене в целия архив на Twitter.

Целта зад покупката на старт-ъп компанията е все още неясна. Все пак придобиването на фирма за анализи, специално фокусирана върху една специфична социална мрежа, която освен всичко останало е и конкурентна такава, е или доста странно, или доста хитро.

„Apple купува малки технологични компании от време на време и обикновено не обсъждаме целите и плановете, които седят зад подобен тип покупка“, заяви говорител на Apple пред The Wall Street Journal.

Сподели
Предишна страницаAndroid 4.4 KitKat вече на 1.1% от устройствата
Следваща страницаСветовните продажби на PlayStation 4 надвишиха 2.1 милиона бройки
Силвия Янчева е технологичен журналист и редактор на Smart News. Работила е в дирекция на МВнР и била е част от екипа на първата демократична онлайн медия Policymic. Като най-голяма своя страст определя спорта, който е неизменна част от ежедневието й от години насам. Интересува се и от политика, Психология, PR, Фотография, и социални мрежи. За контакти: yancheva@smartnews.bg