Само с VIVACLUB картата си, лоялните клиенти на компанията могат да получат по-нисък месечен абонамент за мобилни услуги, интернет и телевизия за целия срок на договора 

25% по-ниски месечни такси за целия срок на договора ще плащат всички лоялни клиенти на VIVACOM, които продължат да ползват или заявят нова мобилна, интернет или ТВ-услуга до края на октомври, 2012 г. Процентното намаление от абонамента важи за най-търсените мобилни тарифи на оператора – MegaCall и UniCall, както и за всички тарифи за интернет и телевизия, независимо от скоростта или броя канали, заявени от потребителите. Новата концепция, която VIVACOM започва да прилага към лоялните си клиенти, е иновативно решение, което няма алтернатива на българския пазар в момента.

За да се възползват от 25-те процента отстъпка от месечните си такси потребителите трябва да представят своята VIVACLUB-карта, която ги идентифицира като членове на клуба на лоялните клиенти на компанията. Ако нямат издадена карта, но отговарят на условията за участие в Лоялната програма VIVACLUB – т.е. ползват поне една абонаментна услуга на телекома през последните шест месеца и нямат закъснели плащания, те могат да я заявят напълно безплатно на 123 и тя да им бъде доставена на посочен от тях адрес. VIVACLUB картата осигурява още до 50% отстъпки от различни продукти и услуги в магазините на VIVACOM, както и в обектите на всички партньори на компанията от различни сектори.

 

Сподели
Предишна страницаСмартфонът Lenovo K860 пуснат официално
Следваща страницаExclusive: Galaxy Note II will use MicroSIM
Боби Иванов е технологичен журналист. Работил е във в. “24 часа”, както и като редактор и автор на авторски публикации в онлайн изданието MobileNews, част от Trim Publications Ltd. Темите, които покрива включват бизнес, технологии и телекомуникации в страната и в световен мащаб. Интересите му включват Психология на комуникацията, Социология, Маркетинг и Връзки с обществеността. За контакти: Ivanoff@smartnews.bg